Alla inlägg den 29 november 2022

Av Hanna Boman - 29 november 2022 16:34

TEMADAG!

 

 


Jahaja, på dagen idag så är det tydligen VINYLSKIVANS DAG! På radion idag så har man frågat hur många som spelar vinylskivor idag?

Eeh, jag gissar väl att "dagens ungdomar & barn" inte vet vad man pratar om ifall man nämner vad en vinylskiva är för någonting! 



#vinylskivansdag2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 29 november 2022 16:12

En dag förrra veckan var jag inne på The Body Shop och köpte mig nog världens bästa DUSCHSVAMP nånsin!


Med tanke på att den löddrar massor, och man behöver inte ha mycket duschtvål alls, wooow!


Nu fanns det ju förstås lite olika färger på dem, och varför ska man då inte välja ROSA när det gäller mig?



#thebodyshop  #duschsvamp

#ultrafinbathlilycream

#hårborstebambu







     




Igår var jag tillbaka en sväng igen, för att köpa en HÅRBORSTE som verkar vara jätteskön...men jag kan nog tycka att den inte ser så jätteskön ut, med tanke på piggarna...hehe!















 







Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards