Alla inlägg den 18 november 2022

Av Hanna Boman - 18 november 2022 19:24

Eftersom jag för två veckor sedan då vi firade Stinas födelsedag hade glömt presenten hemma, av nån outgrundlig anledning.

Så idag fick det bli en sväng ut under ett par timmar i eftermiddags, på lite fika och då fick ju förstås Stina presenten/erna av mig istället plus en lite "bonuspresent"...

"Jaha, så fick det ju bli när jag glömde bort att ta med mig presenten till kalaset!"


För bara ett tag efter att hon hade fyllt år, skickade jag ett sms till henne och frågade vad hon önskade sig. Hehe, svaret då blev ungefär: "Jag önskar mig lite olika saker men mest godis".


Så bonuspresenten då fick bli en skål/burk med lösgodis & en tandborste, haha!

För jag tyckte att det skulle bara bättre om hon fick tandborste & tandkräm istället för en massa godis!



När jag kom så var Maria & Lovisa & Stina & Essie & Luna hemma, så Maria stod och bakade en kladdkaka och det är ju alltid gott!


Niclas kom hem lagom till fikat var färdigt att serveras!


Eftersom min mobilkamera inte ville hänga med, så fick det bli lite andra bilder istället!



#kaffemedmjölk   #kanelbulle

#kladdkakamedgrädde



TACK för att jag fick komma idag, så Stina fick

sina presenter!

      






 




   




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards