Alla inlägg den 15 november 2022

Av Hanna Boman - 15 november 2022 23:42

Ojojoj, det här var nog denm första övningen ikväll där det var väldigt många som övade! Men är väl det nu, då det börjar närma sig både advent & jul

Det är ju riktigt roligt att sjunga dessa sångerna, och så vill man vara många då det gäller både till

Första Advent & Julkonserter!


Barnkören Joyful var ju med i början och sjöng med oss oxå, och även där hade det blivit många barn som kommit ikväll!7

De övar ju en liten stund för sig själva först, innan de kommer upp och in till oss.


#adventssånger  #julsånger

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Av Hanna Boman - 15 november 2022 17:12

Nu idag så har man fått veta vem som kommer bli årets julvärd SVT!


På radion imorse, så fick man gissa på vem det skulle kunna bli (jag gjorde inte)...men väldigt många andra gjorde hörde jag i alla fall!


Så årets julvärd kommer vara Babben Larssonvilket jag nog tror kommer bli en riktigt bra & mysig julvärd!



#julvärd2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards