Alla inlägg den 11 november 2022

Av Hanna Boman - 11 november 2022 23:47

DAGENS DATUM!

 

 


Ett datum idag som nästan måste uppmärksammas, eller hur? Åtminstone tycker ju jag det, vilket jag tror att många av mina vänner tycker att jag är lite knäpp!


Men det är ju bara så att jag är sån, hehe!



#dagensdatum  #enmassaettor


#221111

 

 

 

 

 

 

 

 

 

221111

Av Hanna Boman - 11 november 2022 23:32

TEMADAG!

 


På dagen idag så har det varit och är ju ett litet tag till chokladens dag, som jag kan tycka är hur gott som helst!

Om jag ska vara ärligt, så gillar jag inte att äta ren choklad utan ska gärna vara smak av nånting annat om man tänker sig en chokladkaka!


#chokladensdag2022

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 11 november 2022 19:22

NU så har Einar varit hemma i Karlskrona hela denna veckan, medan Henrik har jobbat två dagar och då har Einar varit hemma hos farfar & Charlotte där även Bob & Doris och Sofia har varit!


Så då var jag där några timmar igår eftermiddag för att få träffa barnen!

När jag kom då låg Einar i soffan och kollade på Småttingarna på SVTBarn, vilket han verkade gilla mycket!



   






 




Efter en stund sedan så tog vi oss upp för att fika lite på lite av varje, eller vad man nu ska säga!



#svtbarn   #småttingarna



#kaffemedmjölk    #pärlbollar    #vindruvor

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Efter att vi hade fikat klart, var det dags för lite "spelhåla" och då spelade vi först Fia med knuff och där kan man väl säga att barnen körde sitt egna lilla rejs. Det var jag & Sofia och barnen som spelade, vilket var roligt!


Sen så avslutade vi med att spela UNO, vilket jag nog aldrig har gjort medf barn tidigare...men det gick ju bra ändå och var samtidigt roligt oxå!



#fiamedkniff   #unospel







   









 








   

Här sitter Doris och smaskar i sig en Pärlboll, och så 

står Bob lite i bakgrunden...

 

 

 

 

   


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards