Alla inlägg den 2 november 2022

Av Hanna Boman - 2 november 2022 13:11

HOPPSAN!

 

 


Igårkväll så var det återigen övning med både barnkören Joyful och By Mercy, fast på lite olika håll till en början. 

För ett tag senare så kopplade vi oss samman, för att sjunga o öva två sånger som vi kommer sjunga tillsammans till

1 Advent.


Sedan fortsatte ju By Mercy med sin repetoar till både advent och julkonsert!




#adventssånger  #julsånger













 




Av Hanna Boman - 2 november 2022 12:19

HOPPSAN!

 


Igår då var jag ute på fritidsgård för ett gäng höstlovslediga barn & ungdomar!

Tidigare så har det ju varit fritidsgård varje skollov, men inte varit under de sista åren på grund av denna pandemin!

Det har väl varit lite grann, men utomhus istället!

Fast nu har det satts igång igen och är inomhus, vilket jag kan tycka är lättare. Då kan det ju bli lite mera pyssel och sådant med, som att pärla pärlplatta spela bordsspel spela xbox.



#höstlov  #fritidsgård #dag1



#1glasvatten  #ostochskinkpaj

#1påsechips


#kaffemedmjölk  #1dubbeltwix  #1julachukladboll









 






 







 











 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards