Alla inlägg den 26 november 2022

Av Hanna Boman - 26 november 2022 15:32

Innan jag tog mig hem från Lyckeby, så tog jag mig bort till Time Out och beställde en Ciao Ciao. Men tog hem den och åt här hemma istället, vilket var riktigt gott. Det är ju inte alltför ofta som man äter pizza, och det är då det blir gott vid dessa tillfällena!


#timeout  #pizza #ciaociao  #pizzasallad  #1glascocacolazerovanilla










 












 

















Av Hanna Boman - 26 november 2022 15:22

HOPPSAN!

 


Nu så är det ju inte öppet på KonstiFik idag, men igår var jag där ute och hade tänkt att fika med Fredagsfikagänget som brukar vara där i stort sätt varje fredag. Det var bara igår så var det endast tre stycken där, så det blev inte så mycket fika egentligen.

Två av dem gick när jag dök upp (men det var inte för att jag kom), utan de hade lite annat att göra. Så det var bara jag och en till som satt där o pratade om både ditten & datten!


En trevlig liten fikastrund trots allt!


#cafekonstifik

#1koppkaffemedmjölk  #1skinkmacka #1kringla

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards