Alla inlägg den 5 november 2022

Av Hanna Boman - 5 november 2022 21:38

 



Idag under eftermiddagen så har det varit släktkalas för Stina, som den 21/10 fyllde 13 år. Så det blev först gofika med tårta bland annat!





 


#kaffe  #kaffemedmjölk  #kanelbullar  #hallonkakor  #marängtårtamedhallonochchoklad




Senare sen så var det paketöppning av födelsedagsbarnet, och ojojoj vad en massa godis hon fick av olika dess slag!


~~~Då hon fyllde år, grattade jag henne via sms~~~

Sen nån dag senare frågade jag henne vad hon önskade sig,

då svaret blev "mest godis"!





Lite senare sedan så gick ett gäng ut på promenad, för att få lite frisk luft och få vovvsingen Essie rastad också!


Men jag och några till stannade kvar hemma och umgicks med varandra genom att prata med varandra om både ditten & datten!



Sedan så blev det middag och då serverades det lasange sallad bröd fröknäckeolika sorters ostar!




#lasange  #sallad  #bröd  #fröknäcke  #ostar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Sen därefter så blev det lite kaffe och godis, som inte heller var så dumt!





#kaffe  #kaffemedmjölk  #blandatgodis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TACK för ett mycket trevligt kalas!




  

Av Hanna Boman - 5 november 2022 10:15

Igår så var jag som sagt på röntgen, alltså för att göra en datortomografi av hjärnan. Jag har ju gjort en hel del undersökningar/utredningar under i strort sätt hela hösten på Habiliteringen.

Det har väl ibland inte känts som det kommer bli färdigt, vissa perioder har jag väl känt eller trott så i alla fall!

Men nu så tror jag väl att detta var det sista som har gjorts, efter det sen så kommer det väl förhoppningsvis bli ett svar på allt!


Det bästa med att gå ifrån datortomografin igår var ju att hon som gjorde röntgen, sa att det finns en hjärna. Men svaret på detta kommer jag ju få av läkaren som remiterat mig dit!


Så skönt och veta att det finns en hjärna, hehe!



#regionblekinge

#röntgen #datortomografi







 











 








 






Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards