Alla inlägg den 9 november 2022

Av Hanna Boman - 9 november 2022 14:03

Igår några timmar under eftermiddagen så blev det en tur ut till Amiralen bara lite sådär!

Nu vet inte jag riktigt hur många av er som vet att jag har så kallad ledsagning inom HS!

Men så har det väl egentligen varit sen i slutet på våren, fast inte riktigt funkat så bra nån gång 

egentligen!

Igår så tog vi i alla fall en tur till Amiralen, för jag var sugen på att ta mig dit!

Nu så hann vi väl inte göra så jättemycket, hann liksom inte gå igenom hela Amiralen!


Men vi kikade in lite på Cubus och där ute kändes det som att det var lite större utbud, än vad 

det är inne i stan (enligt mig)!



 



Efter att vi var färdiga på Cubus, då blev det en vända in på SubWay för allra första gången för 

mig...åtminstone därute! För annars så har jag ju varit och ätit på den som ligger inne i stan!


Den här gången så beställde jag ett bröd "Fullkorn -solros, pumpa -och linfrön" med fyllningen

chicken teriyaki/vegan som var riktigt god!

Tilldet drack jag cocacola zero & cockies till efterrätt!






 






 








När vi typ hade tjugo minuter till innan vi skulle bli hämtade, så bara ville jag göra ett besök på Clas Ohlson poch då hittade jag 10-pack Snickers & Allroundtrasa 20-pack!







 





~~~~kan dessvärre inte få till en billd på Allrounddisktrasorna~~~~~
















   







     










Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards