Alla inlägg den 25 februari 2024

Av Hanna Boman - Söndag 25 feb 23:18

FAMILJESÖNDAG



En sån trevlig eftermiddag man kom ut till, då man först fick höra Mats Flyman kossera och göra en liten så kallad predikan.


Sen efter det så serverades det lunch, som bestod av köttfärssås ris vitkålssallad skivade tomater.

Efterrätt serverades det kaffe muffins.



Gott i gott gott!



När vi sedan hade ätit klart så var det dags att bege sig ut på en tipspromenad, där det var både barn & vuxenfrågor. 

Jag hängde inte med ut och gick, men fick ändå "hjälp" med att gå den... eller hur man nu ska förklara, hehe!

För det verkade som att jag fick alla rätt på "barnfrågorna"!





 

Mats Flyman








    







 





Av Hanna Boman - Söndag 25 feb 19:42

Vilken fantastisk gudstjänst man fick vara med om idag, nu när det har varit vinterläger/sportlovsläger för församlingens ungdomar i Trysil.

Det är ju verkligen hur kul som helst att få reda på vad de har gjort under en hel vecka, en del som tappade sina pjäxor och en massa annt skoj som de varit med om.

Ledarna som var med, fick ju berätta vad de hade för olika sorters uppgifter under veckan också.


En fråga till ungdomarna var: "Vad kommer du komma ihåg från detta lägret, om fem år?"

Väldigt roliga och bra svar!






   




 

Niclas Madestam





     










 

Av Hanna Boman - Söndag 25 feb 10:04

TEMADAG!

 


Vad gott det är med grapefrukt? För på dagen idag är det nämligen grapefruktens dag! Nu har inte jag ätit det på ~~jag vet inte när~~ men vet att det är gott att äta ibland!



#grapefruktensdag2024

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards