Alla inlägg den 1 februari 2024

Av Hanna Boman - Torsdag 1 feb 22:42

Under eftermiddagen idag så har jag varit på studiebesök ihop med han från Jobbcenter på Rackartyg. Bara för att få se vad de gör där, jag blev nog visad överallt i hela "byggnaden". 

Det tror jag skulle kunna bli en okej plats för mig, som gillar att träffa folk och det här med kassajobb också.

Så det kommer i så fall till en början bli två dagar i veckan (tisdag & torsdag).


Nu imorgon så kommer han höra av sig till mig, för att se vad jag tyckte se om jag skulle vilja prova på det.


Detta är också en så kallad daglig verksamhet!






 

Av Hanna Boman - Torsdag 1 feb 22:18

TEMADAG!

 


Idag så är det visst vegetariska dagen, som jag väl aldrig tagit fasta på alls nån gång egentligen! Ja, inte just denna dagen då...och har aldrig varit vegetarian nån gång under mitt liv, men skulle nog gärna vilja prova på att äta vegetariskt.




#vegetariskadagen2024

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

   

 

 

 

 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards