Alla inlägg den 22 februari 2024

Av Hanna Boman - Torsdag 22 feb 23:52

Nu så har det varit sista dagen för fritidsgård den här gången, när jag kom dit idag så blev det första för mig att gå och sätta mig för att pärla mig en pärlplatta... (verkligen inte ofta som man gör något sånt nu för tiden)

Men jag tycker att det kan vara roligt att göra nån gång lite då och då, som brukar säga att jag inte är en pysselmänniska... fast för stunden, kan jag vara.


Sen fick man väl för sig att göra lite annat, som att fika lite till exempel och prata med lite folk (enligt mig, så var det väl inte så värst många denna gången...men jag var ju inte där från första början, brukar inte vara)


#sportlov2024  #fritidsgård


#mariedalskyrkan   #equmeniakyrkan

 


#bordtennis #pingis


#pärlapärlplattor  #målamedvattenfärger

#xboxspel

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

Pärlplatta gjord av mig själv

 

 

 

 

 

 

 

#1glasrödsaft

#1stormuggkaffemedmjölk

 


#1sandwish


#3godistrådar


#layschipssalted

 


#3godistrådar

#1lion  #2ploppliten

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

Av Hanna Boman - Torsdag 22 feb 22:27

Nu så blev det ethion torsdag som fick bli ledsagning den här gången (men som vanligas brukar det ju bli fredagar).

Då blev det först en runda in på MAXI, jamen nästan som vanligt va?


#amiralen

#maxiicastormarknad

 

 


#gårdschips  #jalapeño #havssalt


#friggs  


#majskakor  #popcorn  #smörhavssalt


#riskakor  #gräddfilochlök

 


#tomater

#äpplenpinklady


#morötter


#makrillfiléitomatsås

 


#mozarellaicabasic

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

 

 

 


 

     

 

 

 

 

               

 

 

 

 

 

 

 

 

Efter att vi var klara och ute från MAXI, efter att typ fått blackout för miljonte gången vid betalningen och utcheckningen... nejdå inte nån avstämning men fick be en personal om hjälp (hon stod där som på "beställning")!




Sen efter det så fick det bli en fika återigen inne på Espresso House, vilket var väldigt gott.


#espressohouse


#kaffesaltedcaramel  #foccaciakycklingmozarella

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 












     


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards