Alla inlägg den 24 februari 2024

Av Hanna Boman - Lördag 24 feb 22:27

Ännu en deltävling som då varit deltävling 4 och sändes denna gång från Eskilstuna. Den här deltävlingen hade helt okej bidrag denna gången med, men så är det ju närmre finalen man kommer.





 

Programledare Carina Berg

 

 

 


Startordning för kvällen:

  • Allan Tingwall - Done getting over you
  • Lia Larsson - 30 km/h
  • Dotter - It´s not easy to want a love song
  • Scarlet - Circus X
  • Lasse Stefanz - En sång om sommaren
  • Danny Saucedo - Happy that you found me

#melodifestivalen2024







     

   



 








 



Av Hanna Boman - Lördag 24 feb 19:43

Då har det idag varit ännu ett jobbpass i SecondHand o Café 2, och den betydligt mycket rättare & lugnare lördagen att jobba på enligt mig! En del som man har pratat med, förstår nog helt vad jag tänker på i detta sammanhanget!


Så helt klart en bra lördag från början till slut, den har verkligen rullat på precis som man vill att det ska göra.


#pingstkyrkankarlskrona  #pingstkyrkansecondhand

#stämjärnet  #gullbernavägen4

 

 

 


#2kopparkaffemedmjölk   #1cocacolazero


#1räkmacka   #1lattebit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards