Alla inlägg den 4 februari 2024

Av Hanna Boman - Söndag 4 feb 23:53

Efter att vi hade ätit, då blev det prat om vi skulle ta oss in till Fredrikskyrkan för att gå på gospelgudstjänst...vilket vi gjorde efter att ha kollat vilken tid det var (själv så hade jag inte en aning om det hela), men jag hängde med.


Wow, det var det bästa som man kunde avsluta denna helgen med!







   








 

Ann-Louise Trulsson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Volney Morgan

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - Söndag 4 feb 23:29

Efter kyrkobesöket, så blev det en runda hem till Lars & Eva för en bit mat... lite för att det är inte alltid som jag brukar få så jättegod mat med leveransen om dagarna annars.


Så då blev det klyftpotatis & fläskkarré & sås & sallad & ärtor, som verkligen var hur gott som helst!


Medan jag satt och väntade på att maten skulle bli klar, då fick jag äta på lite vindruvor som var mums!



Till efterrätt serverades det chokladpudding & vispgrädde toppat med lite godis.



   





TACK för en väldigt trevlig träff med god mat!




    

Av Hanna Boman - Söndag 4 feb 23:15

Nu så skulle det varait dopgudstjänst idag, men på grund av sjukdom av dopkandidaten så fick det bli en vanligt gudstjänst istället...






 

Mats Polsten

 

 

 

 

 

 

 

 

Mingelfika

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards