Alla inlägg den 21 februari 2024

Av Hanna Boman - Onsdag 21 feb 23:18

Ikväll som egentkigen alla onsdagskvällar, så var det BÖN i kyrksalen (som jag aldrig brukar ta mig ut till)... men nu då när man ändå var där, så varför inte stanna kvar?


Det kändes skönt att få sitta ner och varva ner lite innan man tog sig hem igen!





 





 









     

Av Hanna Boman - Onsdag 21 feb 22:17

RASTPLATS MARIEDAL

special

 


Ännu en dag i fritidsgårdens tecken, som var den andra för veckan. Den här gången så var det 

RASTPLATS MARIEDAL special, där det serverades en väldigt god Cowboysoppa, med hembakade frallor som även det var gudomligt gott!

Men annars så började fritidsgården redan klockan 14, men maten serverades från klockan 17.

 

 

#sportlov2024  #fritidsgård

#mariedalskyrkan  #equmeniakyrkan

 

 

#bordtennis  #pingis

#pärlapärlplattor  #målamedvattenfärger

#xboxspel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


#cowboysoppa #turkiskyoughurt

#1glasvatten

#fralla

 


#1muggkaffemedmjölk  #1litenkexchoklad

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards