Alla inlägg den 19 november 2021

Av Hanna Boman - 19 november 2021 19:38

TEMADAG!

 

 


Jahaja, idag så är det visst AMARYLLISENS DAG! Nu är det ju den här tiden då man ska ha AMARYLLIS hemma i sitt fönster vid sidan av sin adventsljusstake som exempel. 

Åtminstone brukar det eller har det varit så hemma hos mig i vardagsrumsfönstret (nu var det väl ett tag sedan som jag hade det just så, men funderar nog på att ha det så i år).



#amaryllisensdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 19 november 2021 10:18

HOPPSAN!

 


Detta var ju igår som vi gjorde, i våras då hade vi Alpha via skärm precis som de flesta samlingar då på den tiden. När vi sågs för sista gången i maj månad, bestämde vi oss för att träffas fysiskt under hösten som då blev igårkväll och då var vi ute på Stämjärnet!


Och JA, det var verkligen roligt att träffa varandra fysiskt och att få se vararnn i ögonen igen!

Vi startade kvällen med att prata och diskutera en hel del om olika saker, som jag nog inte riktigt vill tala om här...utan det får nog stanna mellan oss som var där på plats!


En mycket trevlig samling hade vi, som senare blev lite servering av Räkmacka Rostbiffsmacka & Äppelkaka med vaniljsås & kaffe.

 

 


#pingstkyrkankarlskrona #pingstkyrkansecondhand  #gullbernavägen4  #stämjärnet

 

 

 

 


#räkmacka #rostbiffsmacka  #äppelkakamedvaniljsås  #kaffemedmjölk

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards