Alla inlägg den 4 november 2021

Av Hanna Boman - 4 november 2021 20:27

ATTANS!

 


Varje torsdag så skickar alltid Kristina ett sms till oss för att påminna om att det är en träff för ViktVäktarna. När sms:et kom idag så bara tänkte jag: "Jaja, jag vet... (läste inte det fullt ut, min dumnöt).


För när jag kommer fram med färdtjänsten, då är det mörkt och ingen är där.


Då plockade jag fram sms:et igen, och då läste jag det hela:





"Hej! Idag är det STÄNGT på grund av sjukdom. Men nästa vecka är det öppet som vanligt

med något STORT på gång! ;-)

Det vill du inte missa!

Hälsningar Kristina WW Viktväktarna" 

 

 

 

Så nedrans retfullt att jag inte kunde läsa sms:et fullt ut senare efter att det hade kommit, men har man inget annat för sig att göra. Då kan man ju göra en sån nedrans dum tabbe!  ***ironisk***

 

Det skulle ju varit riktigt skönt att bara kunna ringa och avboka färdtjänsten, och bara fått vara hemma istället!

 

Nu så har jag ställt mig på sovrumsvågen här hemma, bara för att jag vill hålla koll ändå på vikten.

 

Men den var inte vad jag hade hoppats på, för den usla vågen visade ju 74,8 kg som då resulterade i +2,3 kg.

 

Till nästa vecka Hanna, så måste det verkligen bli ett rejält stort ras så det går åt RÄTT HÅLL!

 

Ett stort MINUS!

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards