Alla inlägg den 11 november 2021

Av Hanna Boman - 11 november 2021 07:34

HOPPSAN!

 


I tisdags så var jag hos optikern för en vanlig synundersökning och då var det linssynundersökning, vilket görs ungefär en gång om året. Okej, det görs alltid en sådan synundersökning en gång om året, men inte alltid samma tid en gång om året.


Min syn försämras visst aldrig, verkar ju inte så i alla fall. Med tanke på hur gammal jag är så sa optikern att

"Jag har för bra syn, med tanke på hur gammal jag är..."


Och det är inget heller som jag har märkt någonting av heller, att min syn har blivit sämre eller så.


Nu så kommer jag få ett par andra linser, lite med en annan skärpa...fast är inte så nämnvärt (bara testa och se hur de linserna passar för mina ögon...)












     

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards