Alla inlägg den 5 november 2021

Av Hanna Boman - 5 november 2021 22:53

Tjupp, efter jobbet idag så tog jag mig direkt hem till Ravnbös (taxin/färdtjänsten var bara lite lagom sen, så fick vänta ganska länge...)

När jag kommer dit, så går jag in MIN specialingång som vanligt.

Då var det lite packning och så, som skulle följa med barnen imorgon på en Spökhajk med scouterna över helgen.

När jag kommer så tar jag mig till vardagsrummet, där Jona sitter i soffan och spelar.

Efter en stund sen så kommer Martina & Morten hem också, de hade varit och handlat lite bara (men det visste väl inte Jona om riktigt).

Sen då blev det matlagning av Martina & Morten då, själv satt jag typ bara där och pratade med dem.



När maten blev klar då var det ju dags att äta förstås!

#pestokyckling #klyftpotatis #aioli #morotsstavar #gurkstavar #pepparsås

Nu så var det morotsstavar ihop med klyftpotatisen också, som blev väldigt gott!


 

 

 

 

TACK Martina & Morten & Seth & Edin & Jona för att jag

fick komma över och hänga lite med er ikväll!

        





   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards