Alla inlägg den 7 november 2021

Av Hanna Boman - 7 november 2021 23:56

TEMADAG!

 


Hur många har just idag ätit KLADDKAKA på just KLADDKAKANS DAG? Kanske till och med bakat en väldigt god KLADDKAKA?


Nää, jag har då varken ätit och inte heller bakat nån KLADDKAKA den här dagen...funderar på just nu om jag har bakat en KLADDKAKA just denna dagen. Äsch, ingenting som jag minns i alla fall...men har ju bakat det väldigt många gånger!



#kladdkakansdag2021'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

   

Av Hanna Boman - 7 november 2021 23:47

ETT BILDLÖST INLÄGG!


Den här helgen har det ju varit ALLHELGONA HELGEN, så idag har det ju då varit en mycket fin MINNESGUDSTJÄNST!

 

Och då är det ju så att man har PARENTATION! Med det menas att man räknar upp samtliga under det gångna året ~~från förra ALLHELGONA HELGEN fram till nu då~~


Under detta året har 19 stycken församlingsmedlemmar Pingstkyrkan Karlskrona fått flytta hem till sitt himmelska hem och fått komma till evigheten!


Sen så sjöng vi i Second Voice och det var första gången på ett helt år, som vi fick stå uppe på scenen/estraden och sjunga vilket verkligen var jätteroligt även om var lite strul med textningen på sångerna uppe på skärmen.


Men vi fick många positiva kommentarer av att vi var duktiga på att sjunga och att det var roligt att höra oss igen!





#minnesgudstjänst




 
















 











   






 


Av Hanna Boman - 7 november 2021 07:58

HOPPSAN!

Detta var ju förstås igår eftermiddag/kväll som vi träffades Lisa och jag, först på Wachtmeister för att sedan ta oss bort bara till KEBABHOUSE!
(första gången för mig på jättelänge som jag var där på plats och åt?)

Jag är ju den som brukar variera mig bland olika sorters pizzor, medan Lisa då tydligen alltid väljer VESUVIO. Den här gången valde jag GYROSPIZZA, som var jättegott!

På grund av det så har hon fått ett nytt smeknamn, som då är Vesuvio?hehe!


TACK för en mysig & trevlig stund igår Lisa!


#gyrospizza #vitlökssås #cocacolazero



 

 

 

 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards