Alla inlägg den 16 november 2021

Av Hanna Boman - 16 november 2021 11:13

TEMADAG!

 


Idag så är det visst RAGGMUNKENS DAG, och det är ju bara så himla gott om man får till dem på rätt sätt!


Nää, nu har ju jag aldrig gjort RAGGMUNKAR... men har ju ätit då jag bara barn och även på restaurang ibland, då det är typ lunchbuffé något slag!




#raggmunkensdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 16 november 2021 10:38

HOPPSAN! - HOPPSAN! - HOPPSAN! - HOPPSAN! - HOPPSAN! - HOPPSAN!

 

 

NYTT PROGRAM!

 

 

Nu så har det kommit ännu ett NYTT PROGRAM hos ViktVäktarna, detta fick vi ju veta på torsdagens (11/12) workshop!

 

När man i månmdags (8/11) öppnade upp appen, så såg man redan då att det skulle börja med ett NYTT program och då skulle man "kanske" starta upp den appen...så den var helt klar till torsdagens workshop. 

Men det "missade" visst Hanna! Så jag fick la sitta där på plats och sätta igång min app, för att komma in och visa upp mitt medlemskort/månadskort!

 

Men  när jag sedan väl har satt mig in för att förstå det nya programet, då känner ju jag på mig att det kommer gå som en SMÄCK!



Hmpf, vad vågen visade här hemma den 4/11 bryr jag mig nog inte om...eftersom det har ju inte coach Kristina antecknat i sina anteckningar!



För när jag ställde mig på vågen nere i lokalen i torsdags, då visade den 72,0 kg som då resulterade i 0,5 kg!










 













 


 

 

 

 





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards