Alla inlägg den 25 oktober 2023

Av Hanna Boman - 25 oktober 2023 18:27

Nu så den här dagen har det varit en tur ut till Amiralen för att först och främst handla en sväng på MAXI. När det är ledsagning, då är det ju alltid jag som bestämmer vad som händer...eller vad som ska göras.

Då blev det att jag ville först till Amiralen, som börjades med MAXI (lättast att börja där)!



#amiralen   #maxiicastormarknad

#kvisttomater  #chiquitabananer  #jazzäpplen

#lättyoghurtnaturell

#lindahlskvargpäronvanilj  #lindahlskvargvanilj

#lindahlskvarghallon

#godmorgontropical    #godmorgonapple







     




 








     









 








 








Efter att vi hade varit inne på MAXI, då gick vi igenom hela Amiralen och in till HaiSon... för att äta en bit mat, som då är buffé där som var väldans gott. Åt så magen "stod i fyra hörn" typ!







   

 




 













         










Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards