Alla inlägg den 15 oktober 2023

Av Hanna Boman - 15 oktober 2023 22:42

     



Vilken fin och fantastisk gudstjänst det har varit idag och en ekumenisk gudstjänst till på köpet, för att Sjukhuskyrkan firade 40 år!


Så därav anledningen till att det var en ekumenisk gudstjänst, för att det finns ju verkligen många som vill veta vad som händer under en dag för de som jobbar i Sjukhuskyrkan


Alltå en hel del vet man väl, men är ju långt ifrån allt... och då kan det vara roligt att få veta hur i alla fall EN dag brukar vara, för det berättade Lovisa Furingsten, vilket jag tyckte var bra!








 

Lovisa Furingsten






     






 

Paula & Pegga







 

Barnen framme vid väskan, innan de

beger sig iväg till Äventyret








 













 

Gofika nere i caféet














     

                  




Av Hanna Boman - 15 oktober 2023 16:42

TEMADAG!

 


På dagen idag så är det visst FETAOSTENS DAG, och vad tycker jag om fetaost då?

Nja, jag är väl inte den som är så överförtjust i fetaost... men kan tycka att det är gott att ha i sallader.



#fetaostensdag2023








 






 








   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards