Alla inlägg den 14 oktober 2023

Av Hanna Boman - 14 oktober 2023 20:23

Den här lördagen enligt schema var inte min jobblördag idag, men jag hoppade in lite sådär...för jag inte kan just nästa lördag!

Så idag då har jag jobbat i ett helt "nytt" gäng, eller? Nä, för dessa som jag var med idag har jag jobbat med vid tidigare tillfällen, så så nytt gäng var det ju inte!


Men det har gått bra att sälja både räkmackor och annat, många som har varit där som varje lördag!



#pingstkyrkankarlskrona  #pingstkyrkansecondhand


#stämjärnet  #gullbernavägen4

 

 


#2muggarkaffemedmjölk   #1cocacolazero

#1räkmacka   #1lattebit









 











 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Av Hanna Boman - 14 oktober 2023 20:03

TEMADAG!

 


Hur många har just på dagen idag ätit en räkmacka, då det är RÄKMACKANS DAG

Ja, jag har faktiskt gjort det... brukar väl annars kanske inte alltid göra det, men man kan ju göra det vilken dag som helst på året!

Om någon skulle ställa frågan till mig: "gillar du räkor?" Då skulle svaret bli kort o gott: "ja, jag älskar räkor!"

Räkor kan man inte få för mycket av!



#räkmackansdag2023

 

 

 

 

 



 









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards