Alla inlägg den 6 oktober 2023

Av Hanna Boman - 6 oktober 2023 21:38

Nu den här fredagkvällen så har det varit en supertrevlig Taco-kväll i kyrkan. Det är egentligen en grej som är nytt, för det är en fredag i månaden och det var allra första gången i september (8/9)... men jag var inte med då bara!


Så därför tog jag mig ner nu denna kvällen istället, eftersom det är för alla åldrar och inte bara för barn & ungdomar!

Men man gör i ordning alltihop tillsammans, vilket gick så gudomligt bra. En del blandade saft, andra stekte köttfärsen medan ett gäng fixade och skar samtliga grönsaker/sallad som ska vara till.


Att ställa allt i ordning, går på endast en halvtimma så vi var många som var på plats och gjorde lite av varje för att det skulle bli så bra som möjligt!







 
























 


Av Hanna Boman - 6 oktober 2023 16:23

Den här eftermiddagen så har det varit en ytterligare ledsagning som jag väl brukar ha typ en gång i veckan, vilket denna gången blev på sett och vis blev lite bättre en de senaste gångerna.


För nu så tog vi oss först ut till ÖoB, eftersom det är alltid jag som bestämmer i dessa stunder...hehe!

Det var väl inte jättemycket som jag behövde där, men ändå blev det lite som inhandlades av mig.



#överskottsbolaget

 


#serla #toalettpapper

#urshult  #familjebröd

#knäckebröd  #wasasesamhavssalt

#sverigesmestköptabil


#ahlgrensbilar  #original

#ahlgrensbilar  #originaltillbehör  #lakritsdäck

#ahlgrensbilar  #grönabilar






 

 







 







 






 








 









 










     









 










 






Efter att vi hade varit på ÖoB, då tog vi oss en liten annan runda...som fick bli Mc Donald´s för jag ville få lite mat i mig också.





#mcdonalds

#bigtastybacon  #storpommes  #storcocacolazero









 









     




   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards