Alla inlägg den 10 oktober 2023

Av Hanna Boman - 10 oktober 2023 17:38

Nu så blev det en fikastund med Birgun idag, fast kanske lite tidigare än vad vi brukar (ibland får det bli lite så...)

Men vi fick en trevlig stund tillsammans,när vi tog oss för att fika så var nästa samtliga bord upptagna. Men ett tu tre, så blev ett bord ledigt...


#pingstkyrkankarlskrona  #pingstkyrkansecondhand

#stämjärnet   #gullbernavägen4 

 

 

 


#1muggkaffemedmjölk  #1cocacolazero


#1räkmacka  #1kladdkakamedgrädde

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 10 oktober 2023 11:03

TEMADAG!

 


Hur många har på dagen idag ätit gröt till frukost? Alltså, jag vet att jag var väldigt duktig på att alltid äta havregrynsgröt till frukost varje morgon då jag jobbade! Och då kunde jag ibland tycka, att hur kan man inte tröttna på att varje morgon äta havregrynsgrötMen det gör man verkligen inte, eller vad säger ni som äter det till frukost varje morgon? Jag tycker ju att man håller sig mätt längre på havregrynsgröt än att bara äte en tallrik filmjölk/yoghurt!


Sen så äter jag ju mannagrynsgröt och risgrynsgröt med, som också är gott!



#grötensdag

 

 

 

 

 

 

 

  


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards