Alla inlägg den 31 maj 2022

Av Hanna Boman - 31 maj 2022 23:55

Nu den här kvällen så var det dessvärre den allra sista övningen med Second Voice, och nej nu så har ju inte jag varit med så flitigt denna terminen... (jag har varit med på 3 övningar). 

Så förra veckan fick vi veta att Carina har sagt upp sig från församlingen, och då kommer Second Voice läggas ner... efter att ha varit igång till hösten 9 år!


Ikväll så övade vi inför söndagens gudstjänst, och då övades det ju till det...de sångerna som kommer att sjungas då. Sen var det väldigt många som var med på övningen ikväll, dels för att det var ju då den absolut sista övningen!


Och vid sista övningen innan sommaren så brukar ju Carina alltid bjuda oss på rabarberkräm smörgås, som alltid är riktigt gott!





   









 

Detta var vad Carina fick av oss...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 31 maj 2022 23:17

Jomen varför inte ännu ett besök på Hälsohuset, nu när man ändå är "stammis"...för det har brukar jag kalla mig för ibland då jag checkar in på Facebook!

Men i stort sätt samma visa som alltid, då en sjuksyrra plockar in mig, den här gånge blev bara högerbenet omlindat...där Rosfebern sitter.

Så därför gick det ju relativt snabbt, det är ju oftast samma sjuksyrror som jag träffar och då vet ju de vad som ska göras...vilket känns skönt!




#regionblekinge  #hälsohuset


#rosfeber  #svullnafötterochben   #ödem

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards