Alla inlägg den 27 maj 2022

Av Hanna Boman - 27 maj 2022 23:09

TEMADAG!

 


Mums, idag har det varit och är väl i och för sig ett tag till MUFFINSENS DAG! Och hur gottigt är det inte med en nybakad muffins ibland, eller ganska så ofta egentligen!?

Om jag ska baka muffins, då blir det faktiskt oftast chokladmuffins...men det finns ju väldigt många olika sorters muffins också.



#muffinsensdag2022

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 27 maj 2022 20:26

Jomen varför inte ta sig till Hälsohuset idag igen, när man nu då har blivit "stammis" där! Men visst är jag tacksam att det finns, nu när jag har ett sådant envist högerben som inte vill ge med sig alls. Svullnaden vill inte sjunka ner och vara "normalt", detta har minsann hållt på sedan en hel månad tillbaka!

Börjar bli väldigt trött på detta nu, men hoppas på att nån dag slippa dessa lindorna som  jag behöver ta mig dit och få omlindade åtminstone en gång i veckan. Mitt vänsterben är ju också inlindat, men där i det finns det ingen Rosfeber! i alla fall!


#regionblekinge  #hälsohuset

#rosfeber  #svullnafötterochben

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 27 maj 2022 19:59

TEMADAG!

 


Ojaa, idag så är det tydligen OSTENS DAG och enligt mig så är det det bästa baspålägget att ha hemma i kylskåpet! Sen så är det ju även gott med andra pålägg också, som skinka till exempel.


#ostensdag2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards