Alla inlägg den 12 maj 2022

Av Hanna Boman - 12 maj 2022 20:34

Jahaja, då har "lilla jag" varit till Hälsohuset denna dagen med. Det börjar ju för sjutton bli ett stående koncept, men vill inte ens Rosfeber ge med sig så får man ju ta sig tillbaka för att få benen omlindade och så att de tittar till dem med samtidigt.


Nu så är det ju endast högerbenet som fått Rosfeber i sig, men bägge benen är lindade ändå. Sen så har ju fortfarande benet minskat markant, vilket känns väldigt mycket skönare. För det är ju till och med betydligt enklare att ta sig fram gåendes med, fast lite beroende på vart man ska ta sig och sådär!



#regionblekinge #hälsohuset


#rosfeber  #svullnafötterochben  #ödem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hur snygg som helst med munskydd på...

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 12 maj 2022 20:04

TEMADAG!

 

 

Hoppsan!

 

 

Nu så var det ju chokladbollens dag igår (11/5), och visst hade jag väl koll på det...men blev visst inget skrivet om det på den rätta dagen bara!


Men visst är det väl gott att sno ihop en sats chokladbollar ibland, förutsatt att man har samtliga ingredienserna hemma...och det finns väl ganska ofta, åtminstone hemma hos mig!


Min tanke igår var väl att baka en sats, men blev inte riktigt så och inte idag heller.

Så det får väl kanske bli imorgon istället, vem vet?







#chokladbollensdag2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards