Alla inlägg den 10 maj 2022

Av Hanna Boman - 10 maj 2022 20:13

HOPPSAN HOPPSAN HOPPSAN!

 


Nu så var jag ju nere på Hälsohuset igår och gjorde mitt tredje besök för denna Rosfeber!

Den här gången så fick jag ju då återigen få träffa läkaren, som jag träffade första gången...för hon ville vara med och se hur benen såg ut efter antibiotikakuren, som ännu inte riktigt är slut.

Oja, visst hade eller har svullnaden börjat minska markant och även rådnaden med. Så nu går detr ju åt rätt håll, vilket känns skönt.

Så efter den kollen på benen/benet, då var det återigen dags att få dem inlindade igen och "snyggskor" på med förstås...haha!



#regionblekinge  #hälsohuset  #rosfeber  #svullnafötterochben

#snyggskor #ödem

 

 

 

 

  

Hur snygg som helst med munskydd på...

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

  

"Snyggskorna"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards