Alla inlägg under november 2023

Av Hanna Boman - 1 november 2023 23:07

Den här kvällen mellan klockan 17 till 19, så var det Tacos för alla som var där och så kom det ju andra med bara till tacosen!

Det bästa av allt som jag tyckte var att Einar & Henrik kom dit oxå, strax efter att jag hade anlänt då såg jag att "där står dem"!


Det var verkligen gott om folk som satt runt borden och åt tacos, så det var ju roligt att det gått ut till så många!


Sen så är det ju alltid gott att äta tacos tillsammans med andra!







 










 

Av Hanna Boman - 1 november 2023 21:38

Ännu en dag/kväll till där det är och har varit fritidsgård eftersom det är ju höstlov för barn & ungdomar!

Den här dagen så kom jag ut betydligt mycket tidigare än vad jag gjorde igår, så hann ju vara där ett bra tag längre!

Så när jag kom ut, då var väl jag i alla fall lite sugen på fika för att jag redan hade ätit lite mat hemma.


#höstlov2023   #fritidgård





   


   

Här är lite av vad som finns i cafeterian

 

 

 

 

 

 

 

#1stormuggkaffemedmjölk


#1lion  #1banankola


#4saltapatroner  #blandadekolor


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards