Alla inlägg den 7 november 2023

Av Hanna Boman - 7 november 2023 23:49

Ännu en övning denna kväll till de stundande JULKONSERTERNA som går av stapel den 9 december! Alltså, jag vet inte vad det var för "fel" på mig den här kvällen... för jag tyckte att det gick BRA att sjunga sångerna som vi övade. Ärligt talat så har jag inte varit jätteduktig på att öva här hemma de två sista veckorna, men ändå kändes det hur bra som helst för mig vilket kändes skönt!


Sen så har vi ju ett litet brejk mitt i allt, där det blir en liten fikapaus oxå förstås.

Den här gången så var vi nere i caféet o övade, för att det övades uppe i kyrksalen av andra till lördagens evenemang!


#julkonsert  #julsånger

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





























































































































































Av Hanna Boman - 7 november 2023 16:34

TEMADAG!

 


Jaha, hur många har idag på dagen ätit kladdkaka på självaste KLADDKAKANS DAG?

Nee, jag har faktiskt inte gjort det även om det kan vara enkelt att slänga ihop en kladdkaka och baka!

Men man kan ju äta det vilken dag som helst på året, eller hur? Skulle ju nån gång vara lite roligt att äta det just då det är temadagen, eller hur?




#kladdkakansdag2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards