Alla inlägg den 19 november 2023

Av Hanna Boman - 19 november 2023 23:53

Nu så var det en FAMILJEGUDSTJÄNST under tidig eftermiddag får man väl säga, då den började klockan två!

Men jag var lite sen på grund av en och annan anledning! Familjegudstjänsten hade en del stationer, där man givk runt omkring i kyrkan. 

Så jag har inte en aning om var för någonstans gudstjänsten började, för när jag kom in genom döören tågadaes det in av folket in i scoutlokalen. Och där skulle man gå i nån labyrintbana, hehe...vilket gick väl lite sisådär för mig, men runt kom jag i alla fall!


Sen så fick vi gå in i Mässen, och sätta oss runt borden för att slå i BIBELN (det låg biblar utlagda på borden). Men jag kollade i min bibel-app (modernt)!



Efter det sen så givk vi ut på kyrktorget för att pussla ett pussel (Tina delade ut ett par pusselbitar till oss, som skulle vara med...)



Självaste gudstjänsten sedan avslutades inne i kyrksalen, med lovsånger bön!









 

Kyrkkaffe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 19 november 2023 21:38

Idag så har det firats gudstjänst i vanlig ordning, som började med att lovsångsteamet sjöng med o för oss! Jag är ju verkligen en som gillar att sjunga lovsånger (man får liksom frid o ro i själen)! 





   








 





 

Kyrkfika uppe i kyrksalen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 







Av Hanna Boman - 19 november 2023 09:23

TEMADAG!

 

 



Idag är det en temadag, som jag verkligen bör beaktas. Eftersom det är AMARYLLISENS DAG och det är verkligen en julblomma man vill ha i sitt fönster... en amaryllis på vardera sidan om advensljusstaken (åtminstone är det så jag brukar ha det inne i vardagsrummet).


#amaryllisensdag2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards