Alla inlägg den 14 november 2023

Av Hanna Boman - 14 november 2023 23:27

Nu den här kvällen så har vi haft möte i SecondHand för oss som jobbar som volontärer, då var det för både oss i caféet och i affären!

Först så var det info om vissa saker om viisa saker man bör tänka på, då man jobbar...samtidigt som det är var man ska göra med sopor och så vid stängning.

När denna infon kom, då blev det lite fika med sittandes i cafédelen.


Sen så blev vi uppdelade i tre grupper, där vi fick en del info om hur man gör i cafékassan vid stängning, och förstås även i den andra kassan i affären. Tredje gruppen, då fick vi veta hur man ska göra vid eller efter försäljning av en möbel plus lite annan info med förstås.




#pingstkyrkankarlskrona   #pingstkyrkansecondhand

#stämjärnet  #gullbernavägen4






 









 

Av Hanna Boman - 14 november 2023 15:47

Jaha, då har vi idag fått veta vem som kommer bli årets JULVÄRD SVT!


Vad ska vi tro om David Batra kommer sitta där och tända ljuset?



#julvärd2023

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 14 november 2023 13:07

TEMADAG!

 


Oja, idag så är det visst OSTKAKANS DAG! Hur många har missat det, för det är väl bara idag som man kan äta ostkaka...eller?


Själv så brukar ju inte jag äta ostkaka så ofta, eller mycket... men visst tycker jag det kan vara gott! 

Särskit då den är hemgjord, för då tycker jag att det blir extra god!



#ostkakansdag2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards