Alla inlägg under mars 2023

Av Hanna Boman - 25 mars 2023 22:43

Den här dagen så gjorde jag mitt allra första besök på Café Gelato för i år! Som jag har längtat efter att de ska öppna igen efter deras semesterstängning januari/februari, så öpnnade de väl upp igen första veckan i mars!


Då blir man glad, eftersom de har verkligen de godaste salladerna där. Så därför tog jag mig dit, innan jag tog mig hem igen efer min jobblördag!


Jepp, jag tog det med mig hem och åt här hemma!



#cafegelatokarlskrona

#italiensksallad  #pepsimax







 











     

Av Hanna Boman - 25 mars 2023 21:27

Jaha, då har det varit en lördag till för mig att jobba i SecondHand! Och jadå, faktiskt första lördagen i år då jag har fått jobba med Martina & Iris. Så det var roliogt att se de båda in action idag, hehe!


Jag kom ju som vanligt o jobbade den korta tiden, nämligen klockan 11-14 vilket jag tycker är en ganska så bra tid att vara där...än att jobba hela dagen som det är öppet!


Jepp, under dessa tre timmarna som jag jobbade idag så blev det inte nån rast förrän efter mitt jobbpass...och det kändes väl lite sådär, men fick ju sätta mig ner o fika en stund innan det var dags att ta sig hem igen!



#pingstkyrkankarlskrona  #pingstkyrkansecondhand

#stämjärnet   #gullbernavägen4

 

 



#2muggarkaffemedmjölk  #1cocacolazero

#2frallor   #1kladdkakamedgrädde

 

 

 








 













 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 25 mars 2023 18:22

TEMADAG!

 


Det är väl på dagen idag, som man får frossa i våfflor både aviigt och rätt! För nån annan dag kan man väl inte äta våfflor, eller? 

Joho, visst kan man äta våfflor vilken dag som helst på året. Men det kan ju kanske bara just idag som flest våfflor äts, eller? 

Jag har inte ätit nån våffla idag, så det får väl bli en annan dag för mig i så fall!



#våffeldagen2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Av Hanna Boman - 24 mars 2023 16:19

'

#melodifestivalen2023

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 24 mars 2023 13:34

Igår så var det då den fjärde kvartsfinalen i Vi i femman, och det var Östra Torpsskolan klass 5 A mötte 

Bastasjö friskola klass 5. 

Vilket var spännande även denna gången också förstås, dessa femteklassare alltså!

Själv skulle ju inte jag kunna sitta där och svara på de här frågorna. Då skulle jag ha behövt betydligt längre betänketid för att kunna svara, och inte bara på några sekunder!


Östra Torpsskolan kammade hem 28 poäng, medan Bastasjö friskola kammade hem 13 poäng!



#sverigesradio   #p4blekinge

#kvartsfinal4

#viifemman2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 23 mars 2023 16:53

#melodifestivalen2023

 

Av Hanna Boman - 23 mars 2023 15:01

TEMADAG!

 


På dagen idag så är det visst matlådans dag, och då är ju det förstås en temadag

Nu är ju inte jag av det arbetande slaget, men tycker väl oftast att det är bra att ha en matlåda med sig till jobbet!

Framför allt bättre än att bara ta mackor men sig, eller så! 

Då jag har haft jobb och jobbat tidigare, så nog hade jag väl ofta med mig en matlåda för att äta till lunchen på jobbet!



#matlådansdag2023

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards