Alla inlägg den 7 mars 2023

Av Hanna Boman - 7 mars 2023 22:27

Nu så var det ju ett BRA tag sedan som vi hade övning sist, det var en månad sen (7/2)!

Men nu så är vi väl verkligen igång igen, eftersom vi nu kommer öva till en kördag som kommer gå av stapeln den

29 april ihop med Evelina Gard som då kommer avslutas sedan med en LIVE på riktigt!


Så nu den här kvällen fick vi noter på 3 sånger/låtar, tror jag och det är då sånger/låtar som vi kommer sjunga då och kommer förstås bli många många fler!





~~~Om det nu finns någon/några som inte alls vet vem Evelina Gard är, då finns det 
youtube-klipp "Allsång på Rörstrand" som man kan lyssna & höra henne!~~~




        

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 7 mars 2023 12:42

TEMADAG!

 

Oooh yeaaaah, idag så är det väl en temadag som bör beaktas va? För idag så är det nämligen PUNSCHRULLENS DAG!

Mnja, nu så är väl inte jag så storförtjust i just detta...om jag ska välja bland bakverk/kakor på kondisbordet!

Det är inte det som jag väldigt gärna vill ha, om jag själv får välja. Då finns det andra sorters kakor/bakverk som jag hellre väljer!

Men visst tycker jag att punschrulle kan vara gott ibland lite då o då!



#punschrullensdag2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards