Alla inlägg den 2 mars 2023

Av Hanna Boman - 2 mars 2023 19:23

TEMADAG!

 

 

Hur många har just idag läst, eller köpt en serietidning med tanke på att det är SERIETIDNINGENS DAG!


Hehe, nejdå jag har varken köpt eller läst en serietidning idag. Hmpf, brukar inte köpa nån serietidning en "vanlig" dag heller ärligt talat!


#serietidningensdag2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 2 mars 2023 18:03

Nu så har Stina & jag verkligen haft våran sista lunchstund träff tillsammans! Denna träffen var det verkligen jag som ville ha, eftersom vi under en längre tid inte har kunnat träffats av olika skäl!

Det var så mysigt och trevligt att verkligen få träffas bara HON JAG, eftersom jag ville ju ge henne lite minnen från "endast oss båda" som gjorde henne väldigt glad!


Så vi möttes nere utanför Parken Bar Bistro (för jag fick beestämma mellan två ställen vart vi skulle ta oss, så då fick det bli...)!


Sen så blev det att vi beställde samma, eller likadan mat...nämligen pastan som jag inte nu kommer ihåg vad den hette.

Men gott var det många gånger om!






TUSEN TACK Stina för denna allra sista

lunchstunden med dig idag!


        










   



 











 

Av Hanna Boman - 2 mars 2023 08:27

TEMADAG!

 


På dagen idag så är det tydligen Smålands Nationaldag, för det är fössta tossdagen i mass!

Nu så har det väl inte pratats om det så mycket om det på radion på morgonen, men visst vet man om att dagen

finns ändå!



#fösstatossdanimass   #massipantåta








     





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards