Alla inlägg den 8 december 2023

Av Hanna Boman - 8 december 2023 22:34

Nu så har vi då haft både soundcheck genrep inför morgondagens JULKONSERTER som går av stapeln!

Först gjorde vi förstås soundcheck, när vi i By Mercy kommer in i kyrksalen så är orkestern på plats och övar väl det sista av deras soundcheck eller något (vet inte så noga)!

Men sedan var det då våran tur att ställa upp oss snyggt på scenen, med alla stämmor och så.


Efter att vi sedan hade soundcheckat oss, då var det dags att ta igenom genrepet från början till slut... där det var en del missar, men det är sånt som får göras då och inte sen... hehe!



#pingstkyrkankarlskrona

#julkonsert2023


#soundcheck  #genrep

#bymercy  #orkestern  #solister  #barnkörenjoy 










  

Endast orkestern på plats,

men en lite dålig bild

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 8 december 2023 21:53

Jomen jag vet, att detta är NU ett väldans bra tag sedan som jag köpte detta i SecondHand...eftersom jag annars brukar uppdatera och skriva om det nästintill direkt om jag har köpt något.

Så dessa grejer nu, har jag inte en susning alls om när jag inhandlade mer än att det varit i omgångar!


#pingstkyrkankarlskrona  #pingstkyrkansecondhand

#stämjärnet  #gullbernavägen4 

 

 

 


#enmassatomtar  #enmassaarmband

#behövernogintemernu

 

 

 

 

 


      




   



 











 





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards