Alla inlägg den 7 december 2023

Av Hanna Boman - 7 december 2023 22:42

Nu så efter att jag hade varit hos frissan, då fick det bli en liten promenad bort till Café 3 G för att få lite "egentid" eller vad man ska kalla det för...

När jag tog min in där, var det rätt lugnt...vilket jag ibland kan tycka är skönt!



#cafe3g


#1glasvanligtvatten  


#mozarellatoastmedpestoochtomat  #mangoraja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 7 december 2023 19:12

Nu så var det verkligen dags för en riktigt stor förändring! Det var verkligen ett bra tag sedan som jag var hos frissan nu, fast och andra sidan så brukar ju inte jag vara där mer än två gånger om året. Så det blir ju alltid "ett bra tag sedan" mellan gångerna.

Men om man säger som så, så blev det verkligen en gigantiskt stor förändring den här gången!



      

Förebilder

 

 

 

 

Mellanfika...

 

 

 


 

   

 

 

   

Efterbilder

 

 

 

 

 

 

 

 

Såhär mycket hår blev

avklippt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards