Alla inlägg den 5 december 2023

Av Hanna Boman - 5 december 2023 22:23

Men vilken trevlig kväll det blev ute på Ekliden o Funktionstödsförvaltningen! Nu under denna hösten så har jag fått lite hjälp av Boendestöd, där man är i kontakt med två stycken och pratar lite om det här med boende och sådär (vet inte riktigt vad jag ska skriva om det, så...)


Så häromveckan blev jag inbjuden för lite JULFIKA, ihop med många andra som också har hjälp av Boendestöd... så det var både trevligt och gott!



#ekliden  #funktionstödsförvaltningen


#julmust #glögg

#clementin  

#lussekatt  #pepparkakor 

#skumtomtar #kolor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   


Av Hanna Boman - 5 december 2023 16:34

Nu så var det väl på tiden att vi två fick till en fikastund (Birgun & jag)! Det har varit lite mycket den senaste tiden, så nu var det en tisdag som passade på Birguns jobbartisdag... för det är ju då som vi sammanträffar med varann!


En väldigt trevlig fikastund och pratstund med, även gott o billigt fika!



#pingstkyrkankarlskrona  #pingstkyrkansecondhand

#stämjärnet  #gullbernavägen4

 

 

 

 



#2kopparkaffemedmjölk   #1sockerfijulmust

#1ciabatta   #1ostfralla  #lattebit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards