Alla inlägg den 19 juni 2022

Av Hanna Boman - 19 juni 2022 16:04

Vilken fantastiskt fin och bra gudstjänst det har varit idag, vad ska man kalla nden för..."MISSIONSGUDSTJÄNST"


Med tanke på att det var två missionärer från Sydsodan som presnterade sig och brättade vad de håller på med då de är där. De har nui varit iväg i 8 månader, och är nu hemma en månad eller två innan de åker tillbaka igen!



 

Filip & Magdalena & Niclas

 

 

 

 

 

 

 

Predikan av Magdalena

 

 

 

 

 

 

Kyrkfika i caféet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 19 juni 2022 15:52

TEMADAG!

 

 


Hoppsan!

 

 


Ojojoj, igår så var det ju denna temadag som då var PIONENS DAG och pioner är ju så vackra!



#pionensdag2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 19 juni 2022 15:29

HOPPSAN!

 


Om jag säger som såhär, så var det inte min Jobblördag igår. Men hoppade bara in för att jag ville, mycket för att jag inte har någon jobblördag igen enligt schema förrän i juli.

Igår så var vi väl ett glatt gäng som jobbade på bra, nu så har vi börjat sälja glass igen på Café 2. Jag trror nog att det var första gången igår som vi startade med glassförsäljning, men jag köpte inte nån glass!



 


#pingstkyrkankarlskrona  #pingstkyrkansecondhand

#gullbernavägen4   #stämjärnet

 

 


Tyvärr så var inte jag med och räknade kassan igår, men det jag gjorde var att få ihop växelkassan i alla fall...för det hann jag med! Så har inte en aning på hur mycket vi fick ihop inkomstmessigt exakt, och brukar ju aldrig tala om det här heller.

Men vi hade och göra i stort sätt hela tiden, vissa gånger lugnt så man fick känna på att "andas" lite... skönt!




#2kopparkaffemedmjölk  #1ciabatta

#1chokladbolllyx


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards