Alla inlägg den 15 juni 2022

Av Hanna Boman - 15 juni 2022 13:54

HOPPSAN!

 


Detta var ju igår eftermoddag som jag var nere på Hälsohuset och fick mina ben omlindade igen! Och nu så har det verkligen blivit så pass mycket bättre, denna kuren med Antibiotika som jag fick en ytterligare omgång av har gett susen!

Så himla bra att ta sin kur från först till sista dagen, som inte blev riktigt bra med förra (och nu färdigsnackat om det, det finns redan de som vet...låter det vara så)!


Nu vet jag väl inte riktigt hur länge jag behöver ta mig ner för att få benen lindade av vårdcentralen, får nog vara så länge tills jag kommer få mina kompressionsstrumpor.




Men det känns skönt att det nu äntligen har gett med sig, så hurra för det!



#regionblekinge  #hälsohuset

#rosfeber  #svullnafötterochben  #ödem

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards