Alla inlägg den 19 oktober 2022

Av Hanna Boman - 19 oktober 2022 19:27

Nu så har jag "äntligen" varit på CPUP-mätning, om det nu då kan vara så värst "äntligen"! Eftersom det denna gången var ett väldans bra tag sedan som jag var på den som var förra året! För den var i mars (16/3)!

Den här gången var det ihop med en sjukgymnast som jag inte riktigt synkar med, hade mer än gärna velat haft den sjukgymnasten som jag gillar allra BÄST!


Men man får visst inte alltid som man vill, det har jag  lärt mig nu vid det här laget!


Annars så gick väl de flesta mätningarna bra på mina olika rörligheter, som jag blev bedd att göra. Känns ju lite svårt att beskriva här, vad för olika slags rörligheter man eller jag ska göra. 

Äsch, men det är rörligheter i händer & armar & ben & fötter & axlar. Sen hur mycket man kan sträcka armarna upp i luften utan att det gör ont.

Sedan så mäter de rörligheterna också, med något eller några redskap (bara ingen aning om vad de heter eller kallas)!



#regionblekinge  #habiliteringen

#cpupmätning

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 19 oktober 2022 18:52

HOPPSAN!

 


Jomen visst, detta var ju igårkväll som vi hade med By Mercy!

Och nu så har vi börjat öva advebtssånger julsånger. Vi startade upp med detta för två veckor sedan, men det var bara så att jag inte var med då!

Igår så började till och med barnkören JOY att öva, fast de var nog där en timma innan vi kom. Men vi övade nån sång ihop med dessa med, innan de fick ta sig hem igen!


Hmpf, för mig så tycker nog jag att det känns lite väl tidigt att börja öva advents -och julsånger redan nu i oktober. Äsch, men tänker jag lite till så övar vi ju varannan vecka och då så behöver man ju börja redan nu!


Hehe, jag har varit med i nån kör tidigarwe där man nån gång redan börjat ned advents -och julsånger i september!





#advenssånger   #julsånger

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards