Alla inlägg den 13 oktober 2022

Av Hanna Boman - 13 oktober 2022 19:13

TEMADAG!

 

 

Hoppsan!


Den här temadagen  var tydligen i tisdags (11/10), men även denna gången missade jag detta helt och hållet!


Nu så är ju inte jag en stordrickare av just äppelmust, men brukar om jag vill ha äppelmust köpa KIVIKS och den är riktigt god...även om det nu var ett väldigt bra tag sedan som jag köpte hem och drack den.

Så är väl dags att göra nästa gång kanske, för man kasn ju dricka det vilken dag som helst!



#äppelmustensdag2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 13 oktober 2022 11:34

I måndags efter jag hade varit på Hjälpmedelscentralen/Hjälpmedelscenter, så åkte jag direkt till sjukhusets Huvudentré för att egentligen först och främst hämta ett par nyomplåstrade skor uppe på Ortopedtekniska...men eftersom jag kommer dit strax efter att de stängt för lunchstängning  (11:30-12:30).

Så då gick jag bort till cafeterian för att ta en liten lunchfika som fick bli en tunnbrödsrulle med tonfisk en festis, som var riktigt gott!



#regionblekinge #huvudentren  #cafeterian


#tunnbrödsrullemedtonfisk  #festisguanabanapieapple

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards