Alla inlägg den 17 oktober 2022

Av Hanna Boman - 17 oktober 2022 16:03

HOPPSAN!

 

Som sig bör så var det ju söndag igåroch då var jag som brukligt är i kyrkan!

Den här gången var jag med barnen nere på Söndagsäventyret, men stod inte med på lisstan ekker schemat igår (så fuskade lite, hehe)!

Den här gången så hade vi bjudit in en "gäst" för att prata lite med barnen om vad som komma skall i december, och då för de som vill vara med och sjunga från ålderna 5-6 år...!


Efter det sen så var det lite såmgdans, ihop med barnen som tycker att det är kul och göra (kanske inte alla, men ändå så man får igång dem...)




Sen efter det så var det dags för dagens bibelberättelse, som då handlade om Josefs 12 bröder...vilket barnen tyckte var mycket spännnande!


Efter där sen så var det dags för pyssel, vilket oxå barnen tyckte var roligt!




#pingstkyrkankarlskrona   #söndagsäventyret 

 

 

 

 

   

Kyrkfika

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards