Alla inlägg under december 2021

Av Hanna Boman - 8 december 2021 11:28

HOPPSAN!

 


Nu så brukar ju jag alltid skriva och tala om samma dag som jag har varit hos frissan, men gjorde typ inte det igår...för det var ju då sóm jag var hos frissan och förändrade mig typ helt.


Nää, jag kan ju inte skriva mer än att "bilder säger mer än ord"!





     

Förebilder

 

 

 

 

 

 

 

   

...och så lite Mellanfika

 

 

 

 

 

 

 

     

Efterbilder

 

 

 

 

 

 

 





TUSEN TACK än en gång bästa Frida, jag blir ju alltid lika nöjd

efter du har omvandlat mig!



      









 

Av Hanna Boman - 5 december 2021 18:23

 




Nu då så har vi gått in i ANDRA ADVENT


En väldigt fin och bra gudstjänst, där man efter återigen nya restrektioner vilket gick bra eftersom alla förstår ju detta! 

Men man kan ju tycka att det är trist att det ska återkomma.

Så därför fick ju vi i Second Voice med stå med avstånd till varandra uppe på estraden, vilket då kan kännas lite svårt när man ska sjunga dessutom!










 





 












 

Av Hanna Boman - 4 december 2021 13:07

TEMADAG!

 

 


Hur många använder sig av en "hederlig armbandsklocka" idag? Så vitt jag vet, eller tror så är det nog inte så jättemånga va?

Själv har jag inte använt mig av det under den sista tiden, utan då istället använt mig av ett "motionsarmband"...och just det jag har NU förstår jag inte riktigt varför jag använder.


För just nu de senaste dagarna har jag kollar efter en vanlig hederlig armbandsklocka, så är nog ändå lite sugen på att börja använda det igen.




#armbandsklockansklockansdag2021






 









 










 



Av Hanna Boman - 2 december 2021 22:34

 



Jomen visst har det varit INSTÄLLT hos ViktVäktarna idag, men inte på grund av någon pandemi. Det var väl lite så jag trodde efter att ett sms hade kommit från Kristina imorse.


Utan vad som stod i sms:et var:



~~STÄNGT! På grund av det rådande väderläget med trafiksvårigheter väljer jag

att hålla stängt i eftermiddag. Välkommen nästa vecka hälsar Kristina~~


Så då ställde jag mig på sovrumsvågen här hemma istället, bara för att göra en check in och hålla lite koll ändå. 

Och denna gången visade vågen då 71,1 kg, vilket resulterade i 0,1 kg.











 




Av Hanna Boman - 1 december 2021 21:02

TEMADAG!

 


Nu så kära vänner, på dagen idag så är det GLÖGGENS DAG och det är väl då man får dricka en massa glögg närsomhelst! Eller?

Alltså jag är ju en som nog skulle kunna dricka glögg vilken dag som helst, fast kanske inte mitt i sommaren förstås!


Nu så serverades det ju glögg utanför SecondHand i lösdags då jag jobbade, men blev aldrig att jag tog något då. Men tror nog att det var många andra som gjorde.




#glöggensdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards