Alla inlägg den 21 december 2021

Av Hanna Boman - 21 december 2021 21:09

Nu så fick jag äntligen till det och kunna ta en fika med BirgunCafé 2.
Hon var där och jobbade idag i SecondHand, så jag kom dit då hon brukar gå på rast.

En mysig & trevlig stund fick vi tillsammans, brukar ju inte bli så ofta nu längre?så får passa på när tillfälle ges!


Haha, hmpf...jag hade innan jag tog mig dit idag bestämt mig för att jag ville ha en CIABATTA. Men det fick jag tyvärr glömma, för fanns inte riktigt samma utbud på mackor och sånt idag.



TACK för en både trevlig prat -och fikastund idag Birgun!

      



#pingstkyrkankarlskrona #pingstkyrkankarlskrona #gullbernavägen4
#stämjärnet






#1stormuggkaffemedmjölk #2frallormedostochskinka #1toscalyx

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Av Hanna Boman - 21 december 2021 11:27

TEMADAG!

 

 


Just denna temadagen är ju en dag som verkligen måste iaktas, eller hur? För idag så är det SKUMTOMTENS DAG!

Finns det något godare än SKUMTOMTAR? Och då är ju jag den som endast äter original, tror nog inte att jag har provat något annat heller...hehe!



#skumtomtensdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards