Alla inlägg den 11 april 2023

Av Hanna Boman - 11 april 2023 23:03

Nu när det är påsklov för barn och ungdomar, då är det väl som vanligt fritidsgård där det alltid finns roliga saker att göra för de som är där.


Sen är det ju en så kallad kiosk också, där man kan köpa nudlar & toasted & godis & pan pizza & dricka & kaffe & te & chips & delicatobollar.





#påsklov2023   #fritidsgård



#2muggarkaffemedmjölk   

#1påsechips  #1lions  #påskeskum 

#1kitkatmini  #1citronkola










   






 













 

Av Hanna Boman - 11 april 2023 19:53

På dagen idag under eftermiddagen så har det då återigen varit dags för en Habiliteringsplan ihop med kurator arbetsterapeut.


Oooh, vet väl inte vad jag ska eller vill berätta i detta. Men vi började väl gå igenom, vad som sas under förra årets Habiliteringsplan. Hehe, bara det att jag inte minns att det var en så kallad Habiliteringsplan förra året...trodde att det togs över telefon!


Men ja, det som togs upp idag var mest att det så småningom kommer bli "full sjukersättning" för mig... men vet inte riktigt när det kommer komma igång än! 

Det tar lite tid för dem som ska besluta om detta, att komma med rätt bestlut...eller hur man ska förklara det hela!


Men detta kändes nog relativt bra ändå, kommer bara bli spännande och se hur lång tid det ska ta för dem att besluta så det blir rätt!




#regionblekinge   #habiliteringen

#habiliteringsplan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards