Alla inlägg den 15 augusti 2022

Av Hanna Boman - 15 augusti 2022 18:47

HOPPSAN!

 


Igårkväll så var det den sista Sommarkväll för i år, vilket har varit riktigt trevligt varje gång faktiskt... säger jag som varit där i stort sätt varje söndag!


Igår så tog Markus Furingsten upp det här med frälsning som var väldigt bra!


Sen så var det Ruth & Bea som höll i sång och musik med lovsånger som vi alla sjöng med i!



 

Ruth & Bea

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 15 augusti 2022 10:47

HOPPSAN!

 

 

Igår så var Henrik och jag hos mamma. Det var Henrik som stod i köket o kockade ihop Flygande Jacob, som är så himla gott o denna gången var det verkligen jättegott!

Det är ju en rätt som man lagade mycket då man var i tonåren, jag minns att det gjordes en hel del gånger i kyrkan till exempel då det var Tonår!


Sen så var det ju UNO som hade namnsdag igår med, och då är det ju ett måste att spela UNO-spelet!





#flygandejacob  #mangochutney

#glasstrut

#unospel

 

 

 

 



   













   







Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards