Alla inlägg den 9 augusti 2022

Av Hanna Boman - 9 augusti 2022 23:28

Senare sen under eftermiddagen så möttes Maria o jag utanför KRONAN, Emelie och jag hade sällskap dit. För Maria och jag tog oss sedan bort till Café 3 G.

Så dit in gick vi och tog oss en glass (kulglass)!


Jag valde tre kulor: smultron/mynta & blåbär & himmagjord blandning. Eftersom jag inte hade druckit något kaffe eller så tidigare under dagen, då beställde jag en iskaffe med caramellsmak som var jättegod.

Gott att dricka något kallt när det är sommar & varmt!


#café3g   #ottoglass

#smultronmynta  #blåbär  #himmagjordblandning

#iskaffe #caramellsmak

 

 

 

 

 


TACK för prat & mysig glasstund idag

goa Maria!

  







   











 

Av Hanna Boman - 9 augusti 2022 20:47

Idag så har vi äntligen träffats och lunchat tillsammans, väldigt mysigt! Vi bestämde oss för att träffas på Wachtmeister, så då blev det att vi träffades utanför Café 1344. Nu så var det inte jättesvårt att välja vad vi skulle beställa, för det stod endast två olika alternativ på lunchmenyn.

Mitt val då blev: "Varmrökt laxfilé pressad potatis örtås". Och jag tyckte att det verkligen var jättegott, så mumsfillibaba!


#wachtmeistergalleria  #café1344


#varmröktlaxfilé  #pressadpotatis  #kallörtsås

 


TACK för den långa mysiga stunden

idag, Emelie!

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 9 augusti 2022 20:13

TEMADAG!

 


Ojaa, idag är det ju då RULLTÅRTANS DAG och det är väl något att beakta!

För visst är det gott med en bit rulltårta med kaffe, fast om jag får välja så väljer jag helst då det är bakat som en bakelse. För då tycker jag att man njuter mer av biten i så fall!


#rulltårtansdag2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards