Alla inlägg den 23 mars 2022

Av Hanna Boman - 23 mars 2022 19:09

TEMADAG!

 

 


Idag så är det visst MATLÅDANS DAG, och då förtår ju många av er att det är enm så kallad temadag!

Alltså, jag kan väl inte skryta så väldans mycket om att jag har matlåda med mig till jobbet alla dagar i veckan. Men jag tycker väl förstås att jag nog behöver ha något mer än bara två mackor med mig till exempel, eller en påse snabbnudlar. För det blir man ju inte så värst mätt på, mer än för stunden. Så ska kanske ändra på detta nu nån gång framöver!

Ptjoho, så har jag nu då skrivit det till offentligheten...



#matlådansdag2022

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 


Av Hanna Boman - 23 mars 2022 13:37

Nu så startade ju Vi i femman radiosändningarna igår, och under förmiddagstid också...lite synd eftersom det bästa för mig skulle ju nu då ha varit som det varit tidigare på eftermiddagen klockan 17-18.

Men förändringar och sånt kan man ju inte riktigt styra över, så är ju bara att gilla läget!


Så jag lyssnade på gårdagens tävling igårkväll via nätet, vilket gick minst lika bra!

Första kvartsfinalen tävlade två skolor från Karlskrona, och var då Östra Torpskolan klass 5B Friskolan

Svettpärlan klass 5.



Friskolan Svettpärlan klass 5 kammaade hem 33 poäng medan Östra Torpskolan klass 5B kammade hem 27 poäng!



#sverigesradio  #p4blekinge

#kvartsfinal1 

#viifemman2022





 

Friskolan Svettpärlan







 

Östra Torpskolan

 

 

 

 

 

 

Programledare: Helena Gustafsson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards